autum in my heart


رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّك أَنتَ الْوَهَّابُ۝

Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisi-Mu; Sesungguhnya Engkau jualah Tuhan yang melimpah-limpah pemberian-Nya.” (Aali ‘Imraan: 8)

Photobucket

helwa telinga~

my صحابة :)

Saturday 16 February 2013

PELIK~

بسم الله الرحمن الرحيم

"PELIK"

Ada apa dengan perkataan pelik? sebab saya sendiri pon pelik, kenapa orang selalu cakap saya pelik,pelik sangat ke saya? saya pon tak faham kenapa saya pelik, saya selalu dengar orang cakap saya pelik, maka saya pon garu kepala sebab pelik kenapa orang pikir saya pelik? haha! sampai bila-bila pon takde jawapan atas kepelikan itu kot~

Sesekali terfikir, apa yang membuatkan orang pelik tentang saya? sebab masalah utama saya sendiri pelik kenapa orang fikir saya pelik, tapi bila di tanya apa yang pelik, tidak tahu apa yang pelik, kalau begitu, orang yang cakap saya pelik pon pelik jugak laa kan? entah, angguk angguk geleng geleng tanda pelik~ haha

No comments:

Post a Comment