autum in my heart

رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً إِنَّك أَنتَ الْوَهَّابُ۝

Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pesongkan hati kami sesudah Engkau beri petunjuk kepada kami, dan kurniakanlah kepada kami limpah rahmat dari sisi-Mu; Sesungguhnya Engkau jualah Tuhan yang melimpah-limpah pemberian-Nya.” (Aali ‘Imraan: 8)

helwa telinga~

my صحابة :)

Monday, 22 August 2011

lue pikiq snri...~

Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...
moga coretanku kali ni x memberi bekas pape pada teman..insyaALLAH..

bile duk termenung, huffaz terfikir akan sesuatu...bila seseorang teman lafazkan "AKU X PERCAYA KAN KO LAGI DAH" huffaz rase watpe nak teruskan lagi an sesuatu hubungan 2..namanya dah x percaya..baik buang laut jaa..hihi... betui..cuba kita sama2 fikir..tekadang walau kita hanya bergurau, tapi dalam x sedar kita dah guriskan hati teman...bila teman dah jauhkan diri, mula laa kita macam cacing kepanasan...pernah x terjadi kat korang2? so nasihat huffaz laa...dalam adat berkawan..jagalah tutur perkataan...sebab seorang teman sejati memang sukar di cari...so, jangan lah sesenang hati je amik n buang seorang teman..teman pon ada hati dan perasaan jugak.. betui x? sama laa jugak macam kita...

satu lagi huffaz nak pesan...jangan laa kita sesuka hati je ucap"salam ukhwahfillah" kalau diri snri xnak faham maksud dalam lafaz 2...dah macam dj pulak huffaz malam ni..bebel sorang2...tapi oke jugak lepaskan kegeraman di hati...Allahu Akbar
oke laa..huffaz permisi...lagi kali jumpa lagi..hik3...study..study...@_@


miss him...^_^

MiNnI....^_^

No comments:

Post a Comment